niedziela, 10 stycznia 2010

Coś robię

Zima w pełni więc stwierdziłam, że najwyższy czas pomyśleć o dogrzaniu szyi. No wiem - rychło w czas. Z moim tempem i powerem robótkowym jest ostatnio nieco lepiej - jest szansa, że szalik załapie się choć na końcówkę zimy.



Wzór to Garden Gate - urzekł mnie od pierwszego spojrzenia. Najbardziej podoba mi się w kolorystyce oryginału - tylko, że ja lubię rozjaśniać zimę wesołymi kolorami (mam wrażenie, że ludzie zimą ubierają się strasznie ponuro - szarobure okrycia, podobne dodatki, a przecież biel śniegu aż się prosi o radosną i jasną kolorystykę) więc mój wybór padł na różowo-wrzosową Prestige Yarn-Artu. Kolor na obu zdjęciach nieco przekłamany - w rzeczywistości jest intensywniejszy

7 komentarzy:

  1. Kolor wybrałaś śliczny!!! Ciekawa jestem efektu końcowego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze !!! zrobisz sobie takie cudo ? beretkę też ? Okrutnie mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow... extra szalik w extra kolorze :-) Beretka do kompletu to bardzo dobry pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny :))

    Beretki nie będzie - za dużo dziur ;)) ale może uda się czapę w tym kolorze, albo mitenki

    OdpowiedzUsuń
  5. i tak najpiękniej ci w bieli :>

    prezencik dla cię :>
    http://kobirzu.blox.pl/2010/02/Taki-ladny-stamp.html

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor szaliczka fantastycznym a wzór jeszcze ładniejszy.
    Pytanie: jak zdobyłaś schemat?
    Czy jest możliwośc otrzymania w/wym.?
    A tak na marginesie, to dziwne, że dopiero teraz przez przypadek trafiłam na Twojego bloga.
    Z pozdrowieniami - Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj- dziekuję za komplementy dla zaczątku szaliczka :))

    We wpisie podałam link do miejsca gdzie można nabyć schemat do całego kompletu.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails